CLIENTI
Printre clientii nostri se numara

Proprietarul stia ca doreste sa deschida o pizzerie cu ingrediente de calitate superioara. Pornind de la aceasta idee, am identificat locatia potrivita pentru a avea in acelasi timp trafic pietonal si auto intens, zona Piata Amzei, am identificat persoana potrivita pentru a dezvolta meniul de pizza personalizat, echipamentele si accesoriile necesare, fluxurile, avizele, furnizorii de materii prime si servicii, standardizarea tuturor operatiunilor pentru un cotrol productiv si o operatiune eficienta. Am dezvoltat impreuna materialele grafice si ofertele de lansare, online si offline.
Am organizat pentru Antica Pizza lansarea oficiala printr-o campanie speciala de brand awareness, organizarea acesteia constand atat in mesajele si canalele de promovare catre public, cat si in organizarea eficienta interna astfel incat evenimentul sa fie unul de succes.

Aportul Next Root a constat in eficientizarea structurilor de operare care stateau la baza acestor venituri, care necesitau o urgenta redresare de costuri. Am inceput implementarea procedurilor de eficientizare din bucatarie, unde am redesenat fluxul operational, am redefinit responsabilitatile fiecarui membru al echipei, am implementat proceduri de achizii si gestiune astfel incat sa exista consecventa in costuri si produse.
Am redefinit meniul, analizand produsele vandute din punct de vedere al costurilor si cererii, am restructurat programul de lucru in baza istoriei pe care locatia deja o avea si am imbunatatit modul de servire si interactionare cu clientii. De asemenea am pus bazele unei relatii structurate cu fiecare furnizor in parte.
In urma colaborarii noastre brand-ul Bistro Dorobanti a avut la baza o structura eficienta, un sistem coerent implementat cu proceduri operationale, un manual operational care a ajutat proprietarii in demararea procesului de vanzare catre un nou operator.

Am preluat astfel proiectul restaurantului inca de la primul pas, avize si autorizatii pentru functionarea restaurantului cu acelasi nume, am cercetat piata, setat directia meniului de mancare si am identificat apoi persoana potrivita pentru a crea acest tip de meniu cu creatie si implicare in pozitia de Executive Chef.
Ne-am implicat apoi in tot ceea ce presupune deschiderea unei locatii, meniul de bar, mobilier de restaurant interior si terasa, decoratiuni, anagajari, training personal, materiale promotionale online si offline.
Desigur, toate acestea se bazeaza pe un ghid standard de operatiuni, proceduri de achizitii si gestiune, de control al marfii si al costurilor.
Bugetarea de deschidere, precum si pentru primul an de deschidere a fost in seama noastra pentru setarea unei directii financiare.

Acest proiect era deja in derulare pe piata cand proprietarii au apelat la serviciile noastre, iar acestea au constat atat in eficientizarea si organizarea operatiunilor de zi cu zi, cat si a celor de control standardizat. Am creat fluxurile operationale, simplificand procesele interne si imbunatatind structura de responsabilitati pentru fiecare pozitie in parte, standardizarea retetelor si proceduri de control al pierderilor, am implementat un sistem eficient de achizitii care sa ofere consecventa in produs si costuri, proceduri de gestiuni si training personal in vederea standardizarii operationale.


Am transformat impreuna cu proprietarii o perspectiva de afaceri intr-un model de business si am setat o serie de standarde si proceduri care sa asigure un nivel ridicat de eficienta. Acest lucru le-a permis acestora sa se concentreze pe latura umana si creativa a afacerii, asupra relatiilor cu clientii.

Am pornit de la aceasta idee si am dezvoltat intreaga locatie, incepand cu brand-ul pe care l-am dorit simplu, o sintagma pe care cu totii o folosim mai devreme sau mai tarziu in limbajul nostru ‚Puiu Mamii’. Pentru acest proiect am dezvoltat ambientul, meniul, structura si fluxul de echipamente, indetificat furnizorii de echipamente, fluxurile operationale, proceduri standarde de functionare zilnica si control.
Meniul a fost creat in 2 etape, unul initial unde toate produsele erau pregatite la rotisor, inclusiv garnitura de cartofi, cateva sosuri si muraturi.
Pe parcurs, am venit in sprijinul proprietarilor cu dezvoltarea meniului in directia preparatelor gatite, avand cate 3-4 produse gatite proaspat in fiecare zi. Aceasta directie a fost foarte apreciata de clienti, iar in 6 luni de la deschidere Puiu Mamii avea deja o clientela zonala stabila.
Rotisorul in sine este piesa de rezistenta al acestui brand, l-am comandat din Franta impreuna cu toate acesoriile sale, de la o firma specializata pe acest tip de echipament.
Fiind un concept unde produsele sunt accesibile ca si preturi, a trebuit sa lucram indeaproape cu proprietarii in ceea ce priveste eficientizarea costurilor, dezvoltand un buget amanuntit si exploatand la maximum diferite centre de venit adaptate zonei.
Ca si pentru restul proiectelor, a fost predat un manual operational ce cuprinde toata structura, precum si un manual de brand ce vor putea fi folosite in vederea replicarii conceptului in oricat de multe alte zone ale tarii.

La putin timp de la inceputul colaborarii pentru serviciile de consultanta am intrat in starea de urgenta in baza pandemiei COVID19, fapt ce a dus la aportul nostru in adaptarea locatiei la noile masuri si restrictii, dar si in dezvoltarea imediata a unor noi centre de venit, noi solutii de business, care sa mentina locatia pe locul consacrat in mintea consumatorilor.
Impreuna cu proprietarii am lucrat bugetul locatiei pas cu pas pentru a ne asigura ca fiecare resursa este optimizata, ca am exploatat toate centrele de venit posibile in functie de fiecare perioada a restrictiilor si ca fiecare cost este eficientizat.

O data agreata locatia, ne-am implicat in procesul de obtinere a avizelor si autorizatiilor, de amenajare interioara, de dezvoltare a meniului de bauturi si mancare de cafenea, am selectat cei mai buni furnizori de f&b si echipamente, si ne-am ocupat de procesul de recrutare si training. Fiind o locatie deschisa in plina pandemie COVID-19 cu cand masurile si restrictiile au fost mereu imprevizibile, am sprijinit proprietarii in dezvoltarea unui buget cat mai strict care sa le ofere un orizont financiar cat mai realist.
Locatia functioneaza pe baza procedurilor standardizate in ceea ce priveste organizarea spatiului, achizitii si gestiune, curatenie , desemnare a responsabilitatilor pentru membrii echipei, structura de colaborare cu autoritatile si departamentele externalizare.

Colaborarea cu Next Root a constant in echiparea rulotei conform conceptului cu echipamentele de bucatarie, ventilatie, amenajare, calendar de mentenanta. In ceea ce priveste zona de meniu, am dezvoltat retetete, standardizandu-le pe cele agreate final, am optimizat timpii de gatire si eficientizare a fluxurilor astfel incat mancarea sa fie servita intr-un timp rapid, am implementat sistemul de achizitii si comenzi, inventar, furnizori de materii prime, siguranta alimentara si toate normele necesare functionarii in mod conform al food truck-ului, variante de servire catre client, standarde de curatenie, proceduri de operare zilnica.
Next Root a consiliat aici in ceea ce priveste necesarul de documente pentru avize si autorizatii, documente fiscale.
In ceea ce priveste segmentul de resurse umane, Next Root a implementat procedura de intervievare si selectie, evaluare, bonusare, fise de post si responsabilitati pentru viitorii angajati, training operational.

Meniul a fost dezvoltat de consultantii Next Root, avand un meniu standard la care au fost ajustate cateva produse suplimetare in functie de profilul fiecarui oras in care a participat. Serviciile Next Root au cuprins standardizarea retetelor, identificarea furnizorilor de materii prime, echiparea optima si desenarea fluxurilor operationale pentru cea mai eficienta operare astfel incat spatiul din rulota sa fie folosit pentru a servi un produs constant calitativ si in timpii optimi de livrare pentru evenimente, dezvoltarea materialelor grafice, metodele de display, metodele si recipientele de servire, proceduri de control al marfii si invetariere, recrutare si training operational.

Alaturi de Alina si de Sébastien, doi antreprenori extrem de pasionati si atenti la detalii, Next Root a conturat un concept de cofetarie cu mult potential bazat pe produse fine, autentic frantuzesti. Rolul Next Root Management Systems a fost sa contribuie la crearea unui ecosistem operational care sa puna in evidenta produsele lor de extrem de gustoase, sa ii ajute sa isi eficientizeze resursele si sa identifice cei mai buni parteneri si furnizori.
Öhlala Pâtisserie este un model de bune practici si o destinatie, pentru iubitorii de deserturi.

Avand la baza aceste analize si concluzii am revizuit planurile financiare si am concretizat structura de venituri si cheltuieli pentru functionarea spatiului actual. In ceea ce priveste amenajarea spatiului am sprijinit conceptul Julieta's Cookies prin setarea fluxurilor operationale si de echipamente, precum si printr-o serie de propuneri de decorare a spatiului care sa creeze un ambient primitor si personalizat, adaptat desigur de proprietari conform propriilor preferinte.

Next Root Management a contribuit la implementara acestui concept intr-o locatie stradala, de la obtinerea avizelor necesare, la organizarea operationala, echipamarea, bugetarea necesara si derularea eficienta a afacerii BCheese.