Proprietarii au dorit dezvoltarea unei locatii simple, dar foarte concret targetata, acea locatie buna din cartier unde sa fie gasite mereu produse sanatoase, gustoase si proaspete. Au avut in prim plan produsele de pui, fiind cel mai bine consumat tip de carne de la noi, atat de cei mici cat si de cei mari.
Am pornit de la aceasta idee si am dezvoltat intreaga locatie, incepand cu brand-ul pe care l-am dorit simplu, o sintagma pe care cu totii o folosim mai devreme sau mai tarziu in limbajul nostru ‚Puiu Mamii’. Pentru acest proiect am dezvoltat ambientul, meniul, structura si fluxul de echipamente, indetificat furnizorii de echipamente, fluxurile operationale, proceduri standarde de functionare zilnica si control.
Meniul a fost creat in 2 etape, unul initial unde toate produsele erau pregatite la rotisor, inclusiv garnitura de cartofi, cateva sosuri si muraturi.
Pe parcurs, am venit in sprijinul proprietarilor cu dezvoltarea meniului in directia preparatelor gatite, avand cate 3-4 produse gatite proaspat in fiecare zi. Aceasta directie a fost foarte apreciata de clienti, iar in 6 luni de la deschidere Puiu Mamii avea deja o clientela zonala stabila.
Rotisorul in sine este piesa de rezistenta al acestui brand, l-am comandat din Franta impreuna cu toate acesoriile sale, de la o firma specializata pe acest tip de echipament.
Fiind un concept unde produsele sunt accesibile ca si preturi, a trebuit sa lucram indeaproape cu proprietarii in ceea ce priveste eficientizarea costurilor, dezvoltand un buget amanuntit si exploatand la maximum diferite centre de venit adaptate zonei.
Ca si pentru restul proiectelor, a fost predat un manual operational ce cuprinde toata structura, precum si un manual de brand ce vor putea fi folosite in vederea replicarii conceptului in oricat de multe alte zone ale tarii.